Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Frans Brokken - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Frans Brokken - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan!

Door: fraaanske

Blijf op de hoogte en volg Frans

04 Maart 2014 | Nederland, Tilburg

Carnaval is voor mij nog maar net voorbij en het is nog maar 1 week voordat ik aan een nieuw avontuur ga beginnen.
De voorbereidingen zijn getroffen en het grote aftellen is nu dan ook echt begonnen. Op naar Zuid-Oost Azië!!!

Verder houd ik jullie via deze blog op de hoogte van mijn reisstatus.
Foto's zullen via mijn facebook-pagina te zien zijn, voor zover ik de tijd heb om foto's te maken..

  • 04 Maart 2014 - 17:43

    Maureen:

    Ik ga je volgens Frans, maar eerst nog gezellig een nachtje samen werken hè!

  • 04 Maart 2014 - 18:56

    Anna:

    Ga ook samen werken op vrijdag hihi!

  • 04 Maart 2014 - 19:18

    Petra Van Der Meeren:

    Hoi Frans,

    Het lijkt me kei leuk om al je verhalen, belevenissen en foto's te gaan lezen en zien.
    Ik wens je ontzettend veel plezier met dit mooie avontuur

    Groetjes Petra

  • 04 Maart 2014 - 20:49

    Mariska Brokken:

    Hai fraaanske ik vind het leuk om je te kunnen volgen.
    ik wens je een fijne tijd.

    gr t mariska

  • 05 Maart 2014 - 07:52

    Netty:

    Hoi Frans, ik wens je een fijne tijd. Je zult heel wat nieuwe indrukken opdoen. Groetjes Netty.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Dames en Heren, Via deze reisverslagen, houd ik jullie op de hoogte van mijn reisavonturen. En zal ik jullie proberen mee te nemen in de wondere wereld waarin ik zal verblijven.

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 4866

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 25 Juni 2014

Zuid-Oost Azië/Australië

Landen bezocht: